Advertisements

Polityka prywatności

Polityka Prywatności

Ostatnia aktualizacja: 2023.12.20.

Witamy na stronie www.gazetki-promocje.pl

Szanujemy Twoją prywatność. Bardzo ostrożnie traktujemy Twoje dane osobowe i postrzegamy je jako ważną część niezawodności i wiarygodności naszych usług. 

Niniejsze Oświadczenie o prywatności ma zastosowanie do każdego skorzystania z usług naszej strony internetowej: https://www.gazetki-promocje.pl

 

1. Informacje ogólne

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i przechowywania danych osobowych użytkowników naszej strony internetowej https://www.gazetki-promocje.pl Strona zarządzana jest przez firmę DoKa Home System z siedzibą w Nakle Śląskim, ul Lasowicka 129

2. Rodzaje zbieranych informacji

2.1. Dane osobowe

Podczas korzystania z naszej strony, możemy gromadzić następujące dane osobowe:

- Informacje przesyłane automatycznie przez przeglądarkę internetową, takie jak adres IP, rodzaj przeglądarki, język przeglądarki, data i godzina dostępu.

- Informacje dostarczone dobrowolnie przez użytkownika za pośrednictwem formularzy kontaktowych lub rejestracyjnych.

2.2. Dane reklamowe

Strona wyświetla reklamy dostarczane przez firmę Google. W związku z tym, firma ta może zbierać dane w celu dostosowania reklam do preferencji użytkownika. Szczegółowe informacje na temat Polityki Prywatności firmy Google znajdziesz na stronie: https://policies.google.com/?hl=pl 

3. Cel przetwarzania danych

3.1 Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich

Pliki cookie, identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online (np. identyfikatory oparte na logowaniu, identyfikatory przypisywane losowo, identyfikatory sieciowe) w połączeniu z innymi informacjami (takimi jak rodzaj przeglądarki i informacje w niej zawarte, język, rozmiar ekranu, obsługiwane technologie itp.) mogą być przechowywane lub odczytywane na Twoim urządzeniu celem rozpoznania urządzenia za każdym razem, gdy następuje połączenie z aplikacją lub witryną internetową – w celach tutaj przedstawionych.

3.2 Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam

Reklamy prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danej reklamy).

3.3 Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam

Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania profilu odnoszącego się do Ciebie (który to profil może na przykład obejmować Twoje zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do pokazywania reklam, które wydają się bardziej odpowiednie, biorąc pod uwagę Twoje możliwe zainteresowania.

3.4 Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam

Reklamy, ktore są Ci prezentowane w tym serwisie mogą być oparta na Twoich profilach reklamowych, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w serwisie, innych witrynach internetowych lub aplikacjach (np. przesyłane formularze, przeglądane treści), możliwe zainteresowania i cechy osobiste.

3.5 Tworzenie profili w celu personalizacji treści

Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie (np. przesyłane formularze, przeglądane treści niezwiązane z reklamami) mogą być przechowywane i łączone z innymi informacjami dotyczącymi Ciebie (na przykład informacjami o Twojej poprzedniej aktywności w usłudze, innych witrynach internetowych lub aplikacjach) lub podobnych osób. Informacje te wykorzystuje się następnie do tworzenia lub ulepszania Twojego profilu (który to profil może obejmować możliwe zainteresowania i cechy osobiste). Twój profil może być wykorzystywany (również później) do prezentowania treści, które wydają się bardziej odpowiednie w oparciu o Twoje ewentualne zainteresowania, na przykład poprzez dostosowanie kolejności wyświetlania treści, aby jeszcze łatwiej było Ci znaleźć treści odpowiadające Twoim zainteresowaniom.

3.6 Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści

Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą być oparte na Twoich profilach spersonalizowanej treści, które mogą odzwierciedlać Twoją aktywność w tym lub innym serwisie (bierze się pod uwagę przesyłane formularze, przeglądane treści itd.), możliwe zainteresowania i aspekty osobiste. Można na przykład dostosować kolejność wyświetlania treści, aby jeszcze bardziej ułatwić Ci przeglądanie właściwych (niereklamowych) treści odpowiadających Twoim zainteresowaniom.

3.7 Pomiar efektywności reklam

Informacje dotyczące tego, które reklamy są Ci pokazywane, jak również tego, jak na nie reagujesz, mogą pomóc określić, na ile dobrze zadziałała dana reklama na Ciebie lub inne osoby i czy cele reklamy zostały osiągnięte. Na przykład czy w ogóle widziałeś reklamę, czy ją na nią kliknąłeś, czy skłoniła to Ciebie do zakupu produktu lub odwiedzenia witryny internetowej itp. Jest to bardzo pomocne w zrozumieniu znaczenia kampanii reklamowych.

3.8 Pomiar efektywności treści

Informacje dotyczące prezentowanych Ci treści oraz Twoje reakcje na nie mogą zostać wykorzystane do określenia, czy (niereklamowe) treści dotarły – na przykład – do zamierzonych odbiorców i czy odpowiadały Twoim zainteresowaniom. Pozwalają się dowiedzieć, czy przeczytałeś artykuł, obejrzałeś film, słuchałeś podcastu lub sprawdziłeś opis produktu, ile czasu spędziłeś, korzystając z serwisu, jakie witryny internetowe odwiedziłeś itp. Pomaga to poznać znaczenie (niereklamowych) pokazywanych Tobie treści.

3.9 Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł

Można generować raporty na podstawie kombinacji zestawów danych (takich jak profile użytkowników, statystyki, badania rynku, dane analityczne) dotyczących reakcji użytkowników na treści reklamowe lub niereklamowe. Chodzi o identyfikację wspólnych cech (na przykład określenie, którzy odbiorcy docelowi są bardziej otwarci na kampanię reklamową lub treści danego typu).

3.10 Rozwój i ulepszanie usług

Informacje na temat Twojej aktywności w serwisie, np. odnoszące się do Twoich reakcji na reklamy lub treści, mogą być bardzo pomocne w ulepszaniu produktów i usług oraz tworzeniu nowych produktów i usług w oparciu o Twoje interakcje, typ odbiorców itp. Ten konkretny cel nie obejmuje tworzenia ani ulepszania profili czy identyfikatorów użytkowników.

3.11 Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści

Treści prezentowane Tobie w serwisie mogą opierać się na ograniczonych danych takich jak witryna internetowa lub aplikacja, z których korzystasz, Twoja nieprecyzyjna lokalizacja, rodzaj urządzenia albo treści przeglądane przez Ciebie (na przykład w celu ograniczenia liczby wyświetleń danego filmu lub artykułu).

4. Udostępnianie danych

Dane osobowe użytkowników mogą być udostępniane firmom reklamowym oraz podmiotom świadczącym usługi analityczne na naszą rzecz. Nie udostępniamy danych osobowych innym stronom bez zgody użytkownika, chyba że wymaga tego prawo.

5. Pliki cookie

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu zbierania informacji na temat sposobu korzystania z serwisu. Użytkownik ma możliwość zarządzania ustawieniami plików cookie za pośrednictwem swojej przeglądarki.

6. Bezpieczeństwo danych

Podjęliśmy odpowiednie środki bezpieczeństwa, aby chronić dane przed nieuprawnionym dostępem, utratą, zmianą lub zniszczeniem.

7. Zmiany w Polityce Prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Aktualizacje będą publikowane na naszej stronie internetowej.

8. Kontakt

W razie pytań lub uwag dotyczących Polityki Prywatności, prosimy o kontakt za pośrednictwem marketing(małpa)gazetki-promocje.pl 

Dziękujemy za korzystanie z naszej strony!




Prześlij komentarz

0 Komentarze